Dagsarkiv: juli 13, 2011

Sommaraskar

Jag måste visst inte att jag inte kan sluta….! Sluta använda Pion Designs papper!!!! Jag tycker att de är hur fina som helst och skulle kunna använda dem till allt!!! Även om de inte riktigt är min stil egentligen, jag brukar inte göra så romantiska saker, men just nu passar de mig jättebra så då är det väl bara fortsätta!!!

Idag tänkte jag visa er några sommaraskar som jag gjorde till Jonathans dagisfröknar. Det är Noblessaskar som jag klätt in och dekorerat. Alla papper kommer så klart från Pion Design!

I ett helt underbart DT-paket som gulliga Carina på Scrap-Ateljen skickade mig nyligen så fanns det en jättefin Tim Holtz-die med, tatterd banners. Älskar den redan. Här har jag stansat ut en mellanstorlek och satt Pion Designs bokstäver på.

Så här blev insidan av asken! Allt material finns hos Scrap-Ateljen!

Fortsatt trevlig sommar!

Kram ztina