Can´t belive it!!!

Just nu sitter jag i chock! Kan inte riktigt tro att det är sant! Jag VANN European Scrap Battle Alterkategorin!! Jag är så glad, så glad och känner mig verkligen hedrad!!!!

Right now I’m in shock! Can’t quite believe it’s true! I WON the European Scrap Battle, Alter category! I’m so happy, so happy and feel really honored!!

1422526_613369828708641_470024717_nDet här är mitt finalbidrag.

This is my final contribution.

DSC_0167 (2)DSC_0186 dc

Tusen tusen tack till alla er som stöttat, röstat och hejat på mig under dessa veckor! Det har betytt oerhört mycket! Ni har en stor del i den här vinsten! ❤

A thousand thanks to everyone who has supported, voted and cheered on me during these weeks! It has meant a lot! You have a big part in this win! ❤

Kram ztina

3 responses to “Can´t belive it!!!

Kommentera

