Nytt bloggutseende och minialbum

Som ni kanske märkt så har jag bytt utseende här på bloggen… Var inte säker på att jag skulle behålla det men nu tycker jag mer och mer om det så vi får väl se hur länge det får stanna kvar. Skriv gärna en kommentar om vad Du tycker!

Sedan tänkte jag visa ett minialbum som jag gjort om en far och en son, detta är ett DT-alster till Scrap-ateljén. Jag började med att spraya hela albumet och asken med en brun nyans av Glimmer Mist. Sedan chalkade jag alla kanter med dark brown. Papperna jag använt mig av är Basic Greys serie Capella. Jag dekorerade med band, blommor, blad, halvpärlor, metalldekorationer, gamla bibelsidor och halvpärlor.

Ha det bra och njut av den lilla bit av sommaren som är kvar!!!

kram ztina


5 responses to “Nytt bloggutseende och minialbum

  • Zornitsa

    Vilka fina saker du gör 🙂

  • Mamma

    Å va fint du har gjort på far å son toppen !!!!!Höll aldrig på att hitta var man skulle lämna en kommentar,haha

  • Carita, Piteå

    Alltid lika spännande att titta in hos dig. Så fin ask till far och son, ljuvlig. Själv surfar jag bara runt, hinner inte scrappa något. Huset är fullt av ungdomar då alla är samlade plus pojk- och flickvänner.
    Ha en fortsatt skön sommar. kram Carita

  • Maiden

    Verkligen kanonfint minialbum – dock skulle min man inte uppskatta ngt sådant… Han har fått massa kort å annat av mig men tittar bara å säger jaha, ungefär… Så jag har slutat göra saker till honom å gör numera bara saker till sådana som har vett att uppskatta dem! 😉
    Å som jag skrev igår – bloggen är superläcker!! 🙂

  • Åsa B

    Jättefint album!

Lämna en kommentar