BLOGGCANDY!!!

För några veckor sedan passerade min besöksräknare 100.000!!!!! Kan inte tro att det är sant!!!! Detta måste så klart firas!!!!

Och hur kan man göra det bättre än med en bloggcandy! Jag valde en bloggcandy i äkta ”stinastil”! Den innehåller bland annat åtta st av K-designs nya ursnygga papper, Primas urläckra spets, fågelholkar, trädekorationer från Prima, journalingrutor, rub-ons och så klart en massa olika blommor!

Bild2hyi

DSC_0083

För en chans att vinna min bloggcandy:

  1. Bli följare av min blogg. (klicka på knappen i den högra spalten)
  2. Kommentera detta inlägg.
  3. Berätta gärna om denna bloggcandy. (frivilligt)

TÄVLINGEN PÅGÅR TILL DEN 16 JUNI! Vinnaren dras genom lottdragning.

Vill även passa på att tacka er alla som varit in och kikat och kommenterat i bloggen sedan starten 2008! Ni är guld värda!

Kram ztina


36 responses to “BLOGGCANDY!!!

  • Diddi

    Stort grattis till alla besökarna!! Tittar in hos dej lite då och då men är dålig på att kommentera (får bättra mej)! Hoppar gärna på din bloggcandy och håller tummarna 😉 Stort tack för en underbar blogg!! /Diddi

  • Lena Gustafsson

    Är in på din blogg ofta för att få lite inspiration, kul att så många har hittat till dig.
    Vilken härlig blogg candy, älskar färgerna.
    Kram, Lena

  • Anna Öberg

    Du ger oss alla inspiration med dina fantastiska kreationer! Om än det var längesen jag pysslade så är det alltid roligt att vara in på din blogg! Du är så duktig och jag förstår inte vars du får all energi ifrån!

    Givetvis vill jag också delta i din bloggcandy!

    Kram/Anna

  • Sandy nilsson

    Självklart vill jag bli följare av din blogg, du gör så himla fina saker! Delar denna på Facebook, har ingen egen blogg 🙂 Pyssla lugnt, Sandy

  • Millan

    Grattis till så många besök!!! Det här är faktiskt mitt första besök hos dig, har haft en flera års lång scrapsvacka, men försöker nu komma igång lite med scrappandet igen. Hittade hit via länken hos Veckans skiss…
    Jag vill gärna delta i din candy, skulle vara jättekul att vinna den, för det ser ut att vara jättefina inspirerande saker, och jag har mest bara en massa gammalt här hemma….
    Lägger till en länk och bild om din candy i högerkanten på min blogg….
    Kram Millan

  • Cecilia

    Följer bloggen 🙂
    Kul att titta in här och få inspiration!
    Vill gärna vara med i din bloggcandy
    Kram Cecilia

  • Therese Alm

    K-design är min favorit alla kategorier och du Stina en oerhörd inspirationskälla för många. Tack så mycket för allt du delar med oss.

  • Camilla Hägglund

    Ååh vad roligt för dig att så många besökt din sida, men det förvånar inte mig alls, så fina saker som du gör och hur du lyckas inspirera oss andra i vårt skapande! Grattis Stina! / Kram Camilla

  • Eva Sundström

    Så inspirerande att följa dig. Det är fantastiska kreationer du gör!!

  • Sussig

    Grattis till så många besök! Är in här och snokar med jämna mellanrum men är så dålig på att kommentera, ska bättra mig 🙂 Tack för all inspiration du delar med dig av. Kram

  • Clinen

    Åh vad roligt!
    Jag följer redan din blogg via bloglovin =)

  • helenasroom

    Jättefina alster i din blogg! Och vilken härlig utmaning till Veckans skiss #20! Självklart följer jag dig, och vill tävla om den jättefina bloggcandyn! Länk finns från min egen (inte lika välbesökta…) blogg.

  • Pysselmaja

    Det låter ju helt underbart om man kan vinna detta 🙂 kommer kolla in ofta framöver då jag ser att jag missat dig tidigare;(

  • Nicole Steegmans

    Tack för en fin blogg. har följt din blogg ett tag nu och hittar nästan alltid inspiration när min egen sviker.

  • sofiutane

    Grattis till alla besökare, jag förstår precis varför de lockats hit. Du gör så fina saker. Jag följer sedan länge på bloglovin och länkar hit med bild i min sidebar.

  • Emelie

    Så mycket fint! Har precis anmält mig som följare och det ska bli så roligt!

  • lejonberghjorth

    Fina saker du gör… man blir helt sjuk juh!! Länkat inne på min sida//Michaela

  • Madlen K.

    Jag har kikat in då och då och vill bara säjer att jag, som nybörjare; på scrappa och svenska, uppskattar din blogg väldigt mycket. Du gör so fina saker och förklara hur bra som helst hur man gör. Min favorit är den söta barnvagn med skötväska!!! Otroligt fantastiskt! Det är bara att fortsätter att skaffa…(y) (y) (y)

  • linaliten

    Kikar in och lämnar en kommentar och passar än en gång på att njuta av allt fint du gör! 🙂 Ha en bra dag! Kram

  • jeanette

    Härligt med en inspirerande blogg! Lycka till i fortsättningen… Jag återkommer med jämna mellanrum för nya idéer 🙂

  • Anki T

    Kul med så många besökare! Har inte hittat hit tidigare så jag får kika runt på din sida och inspireras.Har anmält mig som följare.

  • Hozzan

    Grattis till alla besökare men det är inte konstigt med allt fint du skapar. Deltar gärna i din mumsiga Candy.

  • Ullis

    Hej! Wow, vilket blogcandy! Jag följer din blogg 🙂 Sladdar in i sista sekunden… Kram Ullis

  • Helena

    Vill jättegärna följa din blogg och ha chans på den fina bloggcandyn.
    Kram
    Helena

  • Emilie/Wildärtan

    Grattis till alla besökande – inte alls konstigt, tycker jag! Ha en skön söndag och sommar 🙂 Kram!

  • Anna-Karin Öberg

    Jätte Grattis till över 100000 besökare, jättekul 🙂 . Förstår att det är många som är in på din blogg, för du ger verkligen inpesration till oss alla när du visar upp nya alster som du har gjort. Nu har jag blivit föjare av din blogg och visst vore det roligt att vinna detta bloggcandy med så mycke mycke fint.
    Ha e bra dag

    Kram Anna-Karin Öberg.

  • vitatulpanen

    Vill självklart vara med i din fina candy, håller tummarna å hoppas på tur 🙂
    Grattis till så många besökare, snart har många fler. Kram!

  • karroeriksson

    Klart jag följer din blogg 🙂 Fantastiskt så många besökare du har. Men som många redan skrivit, jag är inte ett dugg förvånad med tanke på hur otroligt kreativ du är. Kram på dig!

  • Judy Carlsson

    Åh va kul att du fått så många följare, du gör så mycket fint så det är väl inte så konstigt!!! 🙂
    Vore jättekul att få vinna en sån fin Bloggcandy.
    Grattis igen!!!

  • Anette

    Grattis till så många besökare! Men du gör så många fina saker så det är klart att många är inne och tittar! Och det är klart att jag gärna vill vinnaen så fin bloggcandy.

  • annkan

    Klart jag vill vara med och gratta till dina besökare. Wow, vilken siffra! Fast egentligen är jag inte ett dugg förvånad, för du gör ju såå magiskt vackra alster!! Kram på dig och grattis igen. ♥

  • Suvi Degerling

    Man slutar aldrig att förundras av ditt otroligt vackra skapande.
    Du är definitivt en förebild för oss andra scrappare så fortsätt med ditt fina pyssliga intresse.
    Och grattis till sååååå många besökare
    // Suvi

  • celina

    Stort grattis till alla besökare du fått!
    Och självklart vill jag vara med och försöka få vinna, det skulle vara så extremt kul att få göra det =)

  • Berith

    Hänger på här och gratulerar dig till alla dina besökare!! 🙂 Kan ju bara hålla tummarna att din underbara candy får flytta in bland mina andra skatter 😉 Sen vill jag inte missa dina underbara skapelser…så jag är nu en ”följare” 🙂
    Ha en fin sommar!!
    ~Berith

  • Therese

    Grattis!!! Häftigt med alla besökare!!! Självklart följer jag dina blogg. Håller tummarna för en liten vinst 😉

  • Veronicka Molin

    Stort grattis till 100.000 besökare, men det är inte konstigt med tanke på vilka underbara grejer du skapar!!

    Det är första besöket här på din sida men absolut inte sista gången! En snabb titt in här fick verkligen min torka att bli fuktad 🙂 hade jag inte jobbat i morgon så skulle jag ha passat på att scrappa lite 🙂 blev jätte sugen att testa quad easel card så häftig virkning. Även hittade jag en gammal bil som jag blev stört förtjust i, och den skulle jag verkligen villa göra 🙂

    Lycka till med bloggandet, snart passerar du nog 200.000 besökare 🙂

Lämna en kommentar