Vintage tag

Idag hade jag tänkt visa en tag som jag gjort i vintagestil. Som bas använde jag ett snyggt papper från Marianne design med rosor på. Därefter dekorerade jag med snygga Primablommor, spets och metall. Jag försökte skapa en 3D-effekt genom sätta 3D-kuddar under dekorationerna.
.
**********************
.
Today, I’ll show a tag I have done in vintage style. As a base I used a beautiful paper from Marianne design with roses. Then I decorated with fabulous Prima Flowers, lace and metal. I tried to create a 3D effect by adding 3D pillows under the decorations.
Jag avslutade med att sätta fast lite Mica flakes gold på utvalda ställen för att få tagen att sticka ut lite.
.
********************
.
I finished with putting on some Mica Flakes Gold at selected points to make it pop.
Hugs!
Kommentera

