Art Journal med egentillverkade stämplar

Nu är det min tur att visa mitt alster från vår senaste DT-träff hos Scrap-Ateljén där vi fick prova på att göra egna stämplar. Kan bara hålla med de andra i teamet om att detta var superkul och jättenkelt att göra! Jag som inte ens är speciellt mycket för stämplar, men nu fick jag ju tillfälle att göra sådana stämplar som jag saknar.

DSC_0530

Jag gjorde bland annat två fjädrar som jag stämplade på en Art Journal bok som vi fick av Carina. På boken har jag även målat med gesso och mistat med gul, turkos och grön Dylusions ink.  Ramen och texten har jag målat med en jättebra svart penna från Uni Poska.

DSC_0534

Här hittar du verktyg och material till att tillverka egna stämplar. 

Kram stina!

Kommentera

