Lets dance

 

Idag blev jag officiellt presenterad på Cést Magnifigue kits blogg. Jag är en av deras nya designers!! Så himla kul!

För några veckor sedan fick jag mitt första kit, ett kit i beige, blå och aprikosa toner – supersnyggt! Gå in och kika på det Här!

Today, I was officially introduced on Cést Magnifigue kits blog. I am one of their new designers !! So much fun!

A few weeks ago I got my first kit, a kit in beige, blue and apricot tones – super neat! Go in and look at it here!!

DSC_0442

Den här layouten är med min son som dansar på en parkeringsplats. Här har jag använt produkter från Main Kit, Mixed Media Kit och Flower Add-On. På bakgrunden har jag använt stencilen och texture paste från Mixed Media Kitet. Sedan skar jag pappersremsor och lade på dem tillsammans med några stickers. Över dem satte jag lite gesso och stämplar. Slutligen dekorerade jag med blommor och metall dekorationer.

This layout is with my son dancing on a parking space. Here I’ve used products from the Main Kit, Mixed Media Kit and the Flower Add-On. On the background I have used the stencil and the texture paste from theMixed Media Kit. Then, I cut paper strips and added them together with some stickers. Over them I put some gesso and stamps. Lastly, I decorated with flowers and metal embellishments.

DSC_0447

 

Tack för att du tittade in!

Kram stina

Kommentera

