Altrade julgranskulor

Igår bloggade jag hos Scrap Ateljén. Jag har altrat lite julgranskulor med lite olika produkter och tekniker. På den här första bilden har jag målat kulorna med svart akrylfärg och sedan stykt inca gold över. Innan jag målade dem limmade jag fast lite dekorationer på den runda kulan.DSC_0443

Här har jag gjort tre andra kulor. Den första har har jag först lagt smältlim på sedan har jag limmat fast dekorationer och slutligen målat med beige och vit akrylfärg och sedan strykt Pearly flakes på.

Den mittersta har jag först dekorerat med spets och chipboard och sedan målat med brun och vit akrylfärg.

Den sista har jag först målat med modeling paste och sedan dekorerat med små pärlor. DSC_0433 (2)

Så köp billiga julgranskulor och gör om dem precis som du vill =)

Kram stina

Kommentera

