Grungetavla av kärlek

Jag har gjort en grungetavla i mixed mediateknik. Jag har använt mig av modeling paste och jutetyg för att skapa bakgrunden. Tavlan är tänkt att symbolisera den lycka jag känner för det liv jag har. Hur min familj, mina vänner och den kärlek som finns omkring mig gör mig lycklig.

DSC_0021

DSC_0026

Jag har dekorerat med snygga chipboards och metalldekorationer från Prima.

Kram ztina

One response to “Grungetavla av kärlek

  • Angelica

    Jätteläcker tavla, coola dekorationer (börjar genast fundera om nåt i min skrotsamling kan användas 🙂 Supersnyggt med jute som bakgrund. Inspirerande!!

Kommentera

