Magical smile!

Jag fullkomligt ÄLSKAR Jonathans leende. Det där leendet som gör att det glittrar i hans ögon och gör mig alldeles varm i hjärtat. Så klart var jag tvungen att göra en layout med det där leendet.

Jag har använt mig av 7 dots studios otroligt fina papper och är också med i deras månadstävling Magic and wonders.

I absolutely LOVE Jonathan’s smile. That smile that makes it sparkle in his eyes and makes me all warm in the heart. Of course, I had to make a layout with that smile on it.

I am using 7 Dots Studios incredibly fine paper and is also entering their monthly contest Magic and Wonders.

DSC_0041 (3)

DSC_0049 (2)

DSC_0051 (2)Thanks for visiting!

hugs ztina

6 responses to “Magical smile!

Kommentera

