Double Sliding Box

Idag vill jag visa er en 3-D Box med Dou­ble Slid­ing Top och med en extra twist som jag lagt till själv. Inspirationen hittade jag hos Taras Craft Studio, en tjej som gör otroligt vackra och inspirerande alster.

DSC_0246
Jag började med att utgå från en låda som jag hade i gömmorna. Den kommer från en förpackning med Primas wood icons in a box. Jag målade lådan vit och började sedan med att göra en box som skulle passa under lådan. Jag har ändrat om måtten på Taras tutorial men i övrigt är boxen gjord med samma principDSC_0175 (2)
DSC_0179 (3)
Jag har dekorerat med band och blommor.
DSC_0198 (2)
DSC_0234
DSC_0226
DSC_0214 (2)  DSC_0221
I de små facken på boxens topp har jag satt egengjorda dekorationer av smältlim.

DSC_0182 (3)

DSC_0195 (2)

DSC_0190 (3)

Jag har använt följande produkter:
Hoppas att jag gett dig lite inspiration i ditt skapande.
Kram ztina
3 responses to “Double Sliding Box

Kommentera

