Weddingcanvas

Så där ja, nu har jag schemalagt några inlägg framöver så att ni har något här att läsa. Har en del som jag inte visat, som vanligt =)

Idag tänkte jag hur som helst visa en mixed media tavla som jag gjort till ett brudpar.

Today I’m going to show a mixed media painting that I have made for a wedding couple.

DSC_0014 (2)Jag har använt papper, akrylfärg och mister för att skapa bakgrunden. Papprena jag använt kommer från Inkidos serie Making memories.

I’ve been using paper, acrylic paint and mists to create the background. The papers I used are from Inkidos series Making memories.

DSC_0025

DSC_0022Med denna tavla är jag med och tävlar i Vintage Utfordring #75. Där är utmaningen denna gång att använda färg och mist på sitt alster.

With this creation, I am participating in the Vintage Utfordring # 75. The challenge this time is to use colors and mists on the creations.

Kram ztina!

One response to “Weddingcanvas

  • mettepip

    For et utrolig flott lerret du har laget! Så lekre blomstene har blitt – flott bruk av maling og mist!

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Klem fra

    Mette – DT

Kommentera

