roligt!

Puh! I lördags skickade jag in mitt sista bidrag till European Scrap Battle. Det har varit hur roligt som helst men nu är faktiskt alla mina idéer uttömda. Det är tur att detta var finalen, jag vet inte om min hjärna hade fixat en tävling till. Den har gått på högvarv i några veckor nu 😉 Nu ska det bli skönt att inte ha så mycket krav på sig i skapandet utan bara scrappa och ta fram all inspiration som jag fått av de andra deltagarna i tävlingen!

Man kan rösta på tävlingen genom att gå in på http://europeanscrapbattle.wordpress.com/ Rösta kan man göra fram till och med onsdag! Hur mitt bidrag ser ut får ni se senare i veckan =)

Igår hittade jag en annan rolig sak på StampARTics sida. Jag har blivit utvald till Walk of Fame med min ljuslykta!! Wow så kul! Det värmer verkligen i hjärtat!

walkof10

Kram ztina

One response to “roligt!

Kommentera

