Ljuslykta

Oj, oj, oj jag har ju glömt visa mitt alster som jag gick till final med i European ScrapBattle!!!. Temat var monokromatiskt och jag valde färgen vit.
DSC_0164 (2)

Jag började med att ta två ramar och målade dem vita. Mellan dem satte jag två ljuslyktor i mässing  på varandra och målade dem vita. Runt kanterna på ramarna satte jag spets. Sedan gjorde jag granar av flaskborstar.DSC_0169 DSC_0167Jag har använt många blommor och chipboards som dekorationer. Lite bling fick även komma med =)

Kram

ztina

4 responses to “Ljuslykta

Kommentera

