Buzzar Mannerströms

Som buzzador har jag fått chansen att prova Mannerströms mat från Familjen Dafgård. Tillsammans med Leif Mannerström lanserar Dafgårds fem nya rätter som lyfter frysta portionsrätter till en helt ny nivå. Nästan som på restaurang men till en bråkdel av priset. Jag valde att prova Chicken Red Curry eftersom att det är en av mina favoriträtter.

 

Och jag måste säga att den var supergod! Smaken var mycket bra och hade lite sting i sig precis som det ska vara, inte så där svag som den kan vara i frysta rätter. Rätten utlovade dessutom krispiga grönsaker och det var jag nog lite skeptisk mot men de var verkligen krispiga! Kort sagt en mycket bra rätt som får 5 stjärnor av 5 möjliga!

Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster. Vill du bli buzzador – klickaHÄR!

Kram ztina

Kommentera

