Klockram

Detta är den klocka jag gjorde till förra omgången av European Scrap battle och som jag gick vidare med.

Jag har flera gånger sett hur andra har dekorerat och gjort om gamla klockor och jag har länge velat göra en själv. Så till slut var jag bara tvungen… =)

Jag gjorde min till en ram där jag satt ett foto av Jonathan inuti. Hela klockan är målad med snöfärg och sedan duttade jag svagt med Primas Chalk dry sand.

DSC_0046 (2)

Sedan har jag dekorerat med blingswirlsrosor och ostduk. Några av blommorna har jag gjort själv av punchen retroblomma och stansen tattered flowers från Tim holtz. Pappret kommer från Maja Design.

Kram ztina

Kommentera

