Special treasures

Den här layouten gjorde jag till European Scrap Battles förra deltävling. Jag gick inte vidare med den men det gör ingenting för min motståndare hade gjort en så underbart fin layout! (Röstade faktiskt på hennes=). Däremot gick jag vidare med mixed media tavlan som jag visade i förra inlägget samt min altrade klocka som jag visar imorgon. Så jag är helnöjd!

DSC_0109DSC_0114 DSC_0116Tankarna snurrar runt för fullt just nu på vad jag ska skapa till denna veckas utmaning som är musik. Jag har lite ideér på gång men vi får se hur det blir med dem…

Kram ztina

 

2 responses to “Special treasures

  • Miaia

    Naw, tack för dina fina ord 🙂 Din LO är jättefin!
    Ja, får huvudbry kring denna omgång… har ingen aning vad jag ska lyckas få fram… Kram 🙂

  • Anna

    Underbart fin LO.. De mjuka färgerna är så fina till fotot.. Härliga metalldekorationer och blommor..

Kommentera

