Shoe in colour!!

Idag ska jag visa det andra alstret jag gick vidare med i European Scrap Battle, detta var alterbidraget. En sko som jag kladdat och kletat på – rejält =)
DSC_0048Efter första infärgningen såg den helt annorlunda ut. Men jag blev inte helt nöjd så jag fortsatte med några lager till av olika medium , färg och mister och till slut så kände jag mig äntligen nöjd =) Så när nu uppgiften var att använda färg, färg, färg och så lite mer färg så måste jag nog säga att jag lyckades. För att skrapa bort alla lager av färg från denna tar nog ett tag =D

Kram ztina

Kommentera

