trust the colours within

Jag är sååå glad idag. fick veta att jag gått vidare i European Scrap Battle i alla de kategorier jag deltar i; alter, layout och mixed media!!! Jublar!!

Det var en extremt svår utmaning tyckte jag. Alla alster skulle vara gjorda i massor med färg och vi fick inte använda svart eller vitt. Riktigt, riktigt klurigt! Det var fler än en gång jag under veckan hann tänka att jag inte skulle fixa det. Men till slut lossnade det en aning och jag hade tre färdiga alster, dock mailade i sista minuten =)

Så här blev i alla fall mitt bidrag till layouttävlingen.

DSC_0035

Nu ska jag ladda inför nästa deltävling som delges imorgon!

kram ztina

3 responses to “trust the colours within

Kommentera

