Exploring

Turneringen European scrap battle fortsätter och denna vecka är det verkligen en utmaning att bita i! Vi ska använda oss av färg, färg, färg! Och jag säger bara oj, oj, oj! Inte riktigt min melodi. Dessutom får vi inte använda svart eller vit. Jag har ännu inte riktigt klurat ut hur jag ska tackla alla alster, men jag hoppas att det kommer inom några dagar.

Detta är i alla fall mitt bidrag till layoutdelen i förra veckans tävling där vi skulle använda ett ord i titeln som beskriver vad scrapbooking är för oss.

DSC_0009 (3)

Kram ztina

Kommentera

