Me 2013

Idag har vi Mixed Media och Art journaling söndag hos Allt om Scrap. Jag älskar allt vad klet och kladd innebär så Mixed Media passar verkligen mig. Den här gången har jag gjort en liten tavla med 9 stycken fack i. I vart och ett av facken har jag placerat dekorationer som alla symboliserar någonting viktigt i mitt liv just nu. En sorts dagboksanteckning för 2013.

DSC_0005

I mitten har jag satt en liten ask som går att öppna och sätta något minne i.

DSC_0014

Kram ztina

Kommentera

