Avkoppling

Så var det dags att börja visa lite alster från del 2 i European Scrap Battle. Jag tänkte börja med Altertävlingen. När jag skapade till denna deltävling hade jag inte så många dagar på mig eftersom jag skulle iväg på en fjällvandring, men jag tänkte att jag gör så många alster jag kan. Jag satsade mest tid på mixed media och layouten så därför fanns inte så mycket tid kvar till alterskapelsen. Hade jag haft mer tid hade jag nog lagt några fler timmar på denna så därför blev jag mycket glad över att läsa att det i denna tävling var för få deltagare och att alla därför skulle gå vidare till nästa omgång.DSC_0054 (2)Nu hoppas jag bara att jag har mer pysseltid under omgång 3 så att jag kan lägga lite mer tid på kommande projekt =)

Kram ztina

Kommentera

