Mixed media skor

I söndags hade vi skotema hos Allt om Scrap. Jag valde att altra en klacksko med mixed media teknik.

DSC_0217

Så här såg skon ut innan jag började och här nedan ser ni slutresultatet.

DSC_0229

DSC_0232

DSC_0236

DSC_0243

DSC_0247

För att få struktur på skon började jag med att måla hela skon med snöfärg. På klacken satte jag även modeling paste för att få ett mer taggigt utseende. Efter att jag dekorerat skon har jag sedan färgat in den med både akrylfärg, mist och Inka gold i olika lager. Blommorna har jag gjort själv. Beskrivningen hittar du Här.

Tack för att du kikat in!

Kram ztina

One response to “Mixed media skor

Kommentera

