Påskägg

Tiden rinner iväg, det känns som om det nyss var påsk… Idag visar jag hur jag på ett mycket enkelt sätt kan dekorera sina påskägg med washi tape.

Alla har vi väl genom åren provat på att måla påskägg på konstens alla vis. Vissa sätt mer lyckade än andra. Här tänkte jag visa hur du kan dekorera dina påskägg utan att behöva kladda med en massa färg. Jag klädde in mina påskägg med olika sorters washitape. På vissa ställen har jag lagt tapen i flera lager. Börja gärna med att sätta fast tejpen i mitten på ägget och arbeta dig ut till ändarna, då får du bästa resultat.
Kram ztina
Kommentera

