Våren är här!

 

 

I söndags hade vi planteringstema i bilagan hos Allt om Scrap! Vi skulle bland annat tolka denna vackra bild:

 

Jag inspirerades av färgerna i bilden och den vackra växtligheten. Jag dekorerade en zinkkruka med vackra lila violer i. På träskylten som sitter i blomman skrev jag en liten hälsning. Bredvid blomman ställde jag en träskylt som jag dekorerat. Min tanke var att den skulle höra till arrangemanget ungefär som ett kort.

DSC_0071 (3)

DSC_0074 (3)

DSC_0076 (3)

 

Kram ztina

Kommentera

