Me 2011

Här kommer det sista alstret jag gjorde för K-design innan årsskiftet. Jag har använt mig av det snygga pappret Vintage Stone från Old Times kollektionen. På papprets kanter har jag stansat med några olika stansar och använt edge shapern.
DSC_0224gh

I två av fotots hörn har jag dekorerat med de toksnygga chipboarddekorationern Steampunkhörn 1 och delar av Steampunk Flourish Border. Chipboarddekorationerna har jag målat vita med Gesso. Jag har också använt några rosor som dekoration.

DSC_0231dsfs

DSC_0234dd

Jag valde att inte ha någon tydlig rubrik på denna layout utan nöjde mig med texten ME 2011 på en snygg liten metallram.

DSC_0237fsd

Hoppas att ni får en bra arbetsvecka!
Kram ztina

Kommentera

