Namnskylt

Hej svejs! Har ni det stressigt så här inför jul? Jag måste faktiskt säga att jag är något så när i tid med allting i år, om än det finns lite kvar att göra. Det gör det ju alltid 😉

Idag tänkte jag visa en namnskylt som jag gjort och den blev jag inspirerad till att göra av Erika. Stommen är en pocket watch från Tim Holtz. Från den har jag satt en kedja och en Trinket Pin så att jag kan fästa den i tröjan. Bredvid har jag även hängt en charm.

DSC_0079

Bakom klockan har jag satt fast ett par vingar av metall. Inuti klockan har jag satt ett papper från K-design som heter Old Paper. Sedan har jag satt dit bokstäver, några kugghjul och lite pärlor.

DSC_0085

DSC_0095

Nu har jag äntligen en namnskylt som jag kan använda mig av på träffar och kurser, jag har länge tänkt göra en men aldrig kommit mig för.

Nu är snart min period som designer för K-design slut och självklart hoppas jag på att få fortsätta vara det ett halvår till! Här hittar ni hur man kan ansöka som designer.

Kram ztina

One response to “Namnskylt

Kommentera

