En stor secret box

Idag vill jag visa ännu en secret box som jag gjort, men denna gång är det en större variant. Jag har använt de ursnygga röda papprena frånFirst Christmas-serien. De är verkligen hur snygga som helst och så där härligt djupröda.

DSC_0040df

Så här ser boxen ut när man öppnar den.

DSC_0066fg

Runt boxen har jag satt ett stort rött band och sedan har jag dekorerat två av sidorna med lite bling och röda rosor som jag satt lite snöfärg på.

DSC_0046fg

DSC_0049gf

På toppen har jag dekorerat med två snöflingor som jag stansat ut och lite bling.
DSC_0052gf
En perfekt gå-bort-gåva så här i juletid.

Hoppas att julstämningen har börjat nå er!
Kram ztina

Kommentera

