halloweenaskar

Dags för ännu ett Halloweeninspirerat inlägg från mig! Denna gång har jag klätt in och dekorerat några askar i svarta, beige och orange färger. Jag har bland annat använt mig av fina band, blommor och fjädrar när jag gjorde mina askar. Jag har dessutom använt en produkt som jag inte använt på mycket länge – Punchinella! Men det passade helt perfekt till detta tema tyckte jag. Sist av allt sprayade jag lite svart mist över alltihop för att få en tuffare känsla på askarna.

 

Materialet finns hos Pyssloteket!

Kram ztina

Kommentera

