Ögon att drunkna i

Min systerson har otroligt vackra, pepparkaksbruna ögon, ögon att drunkna i. Här har jag gjort en layout på honom där jag använt mig av papper från Maja Design. Utöver dem har jag använt Gesso, stämplar från Prima och Gummiapan, masker och mister för att få till min bakgrund. Jag har kladdat och kletat en hel del! =)

K Design söker just nu personer till sitt Designteam och med denna layout hoppas jag ha en chans till att komma med där. Håller tummarna!

Ha en trevlig lördagkväll!

Kram ztina

 

2 responses to “Ögon att drunkna i

Kommentera

