skogsäventyr

Här kommer en layout som jag gjort till Pysseltagen. Det kan vara jobbigt att följa med pappa på jakt, därför är det nog bäst att ta sig en tupplur! På den här layouten har jag använt mig av två olika tillverkare på de mönstrade papprena, Prima och Kaiserkraft. Det är inte alltid det är så lätt att blanda olika tillverkare, men i det här fallet blev jag mycket nöjd över resultatet.

Jag började med att beskära papprena och sedan målade jag med ett tunt lager vit akrylfärg över papprena för att tona ner färgerna lite. Mellan de båda papprena satte jag remsor skirt nät och ostduk samt några blommor. På kanterna av Primapappret har jag stansat med Doily lace och Alphine Snowflake från Martha Stewart. Sist men inte minst har jag dekorerat med ett snyggt band och lite blommor, även de från Nature Garden-serien och lite metallskrot som jag hittade i garaget och som jag inte riktigt vet vad de egentligen ska användas till =)

Ha det så bra!
Kram ztina
Kommentera

