konfirmationskort

Söndag och mulet väder – igen! Nu är jag less på denna sommar, vill ha värme och sol nuuu! Hur som helst, idag tänkte jag visa ett konfirmationskort som jag gjorde till Svensk Scrapbookings midsommarcrop. Jag tog en liten chipboardbok och satte den på kortet och inuti den satte jag sedan en liten vers. Tanken var först att sätta presenten där i, men den var för stor för att rymmas…

Idag bloggar jag både hos Scrap-Ateljén (http://www.scrap-ateljen.se/wp/?p=1784)  och Pysseltagen (http://pysseltagen.blogspot.se/2012/07/skogsaventyr.html), så ta er gärna en titt in dit =)

Kram ztina

2 responses to “konfirmationskort

Kommentera

