It takes courage…

Art Journaling är verkligen någonting jag har fastnat för. Idag visar jag upp en Art Journaling för första gången i min blogg. Jag hade inte tänkt visa alla mina sidor eftersom en del är lite för personliga, men några kommer ni att få se. Den här har jag gjort till en av utmaningarna i Midsommarcropen där man skulle inspireras av en tavla.

Till denna sida har jag använt mig av Gesso, Modeling Paste,  akrylfärg, Glimmermist, stämplar, masker och fjärilar.

Kram ztina

 

Kommentera

