Modell för en dag

Jag fortsätter med att visa alster jag gjort till Midsommarcropen. Denna layout har jag även gjort som DT-alster till Scrap-Ateljén.

Jag har använt mig av papper från MME, en snygg spets med bling och vita rosor. Bakom fotot har jag först målat svagt med Gesso och sedan använt en mask och lite stämplar från bland annat Cling stamp. På kanterna har jag använt edge scrapern och stansat med Martha Stewart Doily lace och en stans från Fiskars. Filmstripen är något som legat i mina gömmor länge och nu kom den äntligen till användning.

Ha en bra vecka!

Kram ztina

Kommentera

