Layout av spillbitar

Här kommer en layout som jag gjort till Scrap-Ateljén. Den här månaden har jag utmanat de andra i teamet att gör en layout eller ett kort med minst 3 olika mönstrade papper. Jag är inte den som brukar använda mig av så många mönstrade papper men den här gången har jag verkligen satsat ”all in”. Efter att ha gjort en massa minialbum av Primas snygga papper fick jag över en hel hög med spillbitar. Dessa bestämde jag mig för att använda och fläta bakgrunden på min layout. Så här många mönstrade papper har jag aldrig använt på en och samma layout!

Runt fotots kanter har jag satt svart washitape och runt layoutens kanter har jag sytt med symaskin. Jag valde att inte sätta några dekorationer på layouten eftersom det kändes som om det blev lite för mycket.

Hur många mönstrade papper lyckas du få in på ett och samma alster?

Kram ztina

 

 

Kommentera

