metallåda

Den här lådan gjorde jag för ganska länge sen nu. Från början var lådan kartongfärgad så för att göra den lite roligare klädde jag in den med metalltape och dekorerade med en egengjord metallblomma och andra metalldekorationer. Tapen är färgad med både brun akrylfärg och Alcohol Inks. Handtaget har jag gjort själv och inspirerades av goa Kamilla när jag utformade det.

Det jag tycker så mycket om med Metal Tape Art är att man kan göra om trista saker till riktigt läckra. Och enkelt är det också!

Kram ztina

2 responses to “metallåda

Kommentera

