snickarbälte

Trevlig söndag allihop! Här i Norrbotten har vi idag mulet och vitt på marken, ingen trevlig syn när man tittar ut… Men man får väl vara glad att det inte kommer mer snö i alla fall. Som vanligt så ligger jag lite efter med bloggningen. Det här kortet gjorde jag till min pappa när han fyllde år i mars. På Allt om Scrap fick vi utmaningen att skapa ett kort med inspiration från en bild vi hittat på Pinterest.com. Jag hittade detta snickarbälte som passade perfekt till min pappa som är snickare.

Idag har vi en ny söndagsbilaga på Allt om Scrap där vi visar upp layouter gjorda utifrån en skiss. Välkomna in och kika!

Kram ztina

Kommentera

