Think inside the box

Den här utmaningen hade vi på Allt om Scrap för några veckor sedan. Utmaningen varatt altra en låda eller ask där fokus skulle ligga på insidan av lådan. Utsidan skulle vara sparsamt dekorerad. Ett litet annorlunda upplägg när det gäller att altra. Så här blev min ask.
 
Jag valde att måla min ask vit och bara sätta fast en rub-on på locket. Inuti asken har jag däremot använt en hel del färg på kanterna och dekorerat med både fjädrar och rosor. Mitt i asken sitter ett litet ägg fast och inuti det har jag satt en liten hälsning till min underbara mamma.
Ha en skön torsdagskväll
Kram ztina 
2 responses to “Think inside the box

Kommentera

