Brevlåda

På Scrap-Ateljéns blogg är temat för månaden  askar av olika slag så då passade jag på att göra en i form av en brevlåda. Jag hittade mallen hos en av mina stora inspirationskällor – BellaMio. Här hittar du mallen!

Papprena till brevlådan kommer från en av mina favoritserier just nu; Almanac från Prima. Ni kommer att få se fler alster av mig utav den serien framöver

Jag har dekorerat med en snygg metallklocka, rosor och knappar ut serien Almanac. Bokstäverna kommer även de från Almanacserien.

Så här ser baksidan ut! Tack för titten!

Kram ztina

2 responses to “Brevlåda

  • momase

    Jamen Gosh sååååå snygg!

  • BellaMio

    Så himla fin den är!!! Massa fina dekorationer som man kan titta lääääänge på! Tror nog att mottagaren blev väldigt glad.

    Tack söta för dina fina rader och för att du länkar till mig, blir verkligen såååå glad!!!

    Kram!

Kommentera

