min lilla älskling

Hittade den här layouten när jag kollade igenom mina utkast här på bloggen. Det är så länge sedan jag gjorde denna att jag inte minns riktigt när =) Men jag tror att jag gjorde den på någon av höstens stora scrapträffar, kan till och med tänka mig att det var i Övik… Men vad utmaningen var till denna har jag inget minne av =)

Hur som helst så har jag använt mig av GlimmerMist, bling, Gessoblommor, rub-ons och metallfjärilar på denna layout och fotot är naturligtvis på min lille gullpojke ❤

Ikväll tror jag att det blir en tur ner till scraprummet för att skapa tags av olika slag.

Kram ztina

Kommentera

