mosters gullunge

Jag kan inte säga att jag tidigare var speciellt mycket för att skapa för tävlingar och utmaningar. Har aldrig varit speciellt mycket för skisser, utan mest gått efter egna idéer. Men sedan jag började på Allt om Scrap så har detta faktiskt börjat ändras. Jag upplever att jag får mer gjort om jag har lite ramar att gå efter. Mitt krav är dock fortfarande att jag får tid på mig! =) Jag är inte speciellt duktig på att bara kasta mig in i en utmaning, då blir jag oftast inte nöjd. Jag är en person som behöver processa lite =)

Men det är kul med utmaningar, speciellt de som är lite med öppna så att man får gå lite egna vägar om man vill. Till en utmaning på Allt om Scrap som vi hade för några veckor sedan skulle vi inspireras av en idrottslogga. Som äkta Pitebo kunde jag ju inte annat än att inspireras av Piteå Hockeys logga. Så här blev resultatet:

En ganska enkel och avskalad layout, kanske mest på grund av att det röda i mitt scrapsortiment är ganska begränsat =)

Ha en bra vecka allihop!

Kram ztina

Kommentera

