Me, Myself and I

Idag blev det en riktig innedag, vinden yr utanför fönstret och det är riktigt skönt att vara inne och mysa. Idag tänkte jag visa er ett alster som inte är speciellt vanligt på min blogg – nämligen ett alster om mig själv. Jag tycker bättre om att scrappa om mina nära och kära. På Allt om Scrap hade vi i nya inspirationstidningen tema Me, myself and I så då passade jag på att göra denna canvastavla. Jag har använt mig av GlimmerMist, Gesso, Alcohol Inks och Embossingpulver. Jag har stämplat några viktiga ordspråk på tavlan som en påminnelse till mig själv.

Om du ännu inte kikat i den nyaste inspirationstidningen inne på Allt om Scrap så tycker jag absolut att du ska göra det. Där finns massor av inspiration och skaparglädje! Tidningen hittar du HÄR!

Kram ztina 

4 responses to “Me, Myself and I

Kommentera

