canvastavla

Här kommer ytterligare ett DT-alster till Vilda stamps. Denna gång blev det en canvastavla. Jag började med att spraya hela tavlan med GlimmerMist i olika blåa nyanser för att få tavlan lite levande. Därefter målade jag trädet med akrylfärg och snöfärg. Jag har även embossat stämpeln brevbakgrund på flera ställen på tavlan. Staketet inspirerades jag till att göra av Vibekes (http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/) läckra layout som hon hade med i ett nummer av Inzpira. I trädet har jag satt fågelholkarna och länst ner i hörnet är stämpel “Lycka till med nya hemmet” uppsatt på en pinne.

Kram ztina

3 responses to “canvastavla

Kommentera

