God Jul box

Veckorna springer iväg och nu är det inte många veckor kvar till jul. Idag tänkte jag visa er en Gable box som jag gjort i en lite tuffare julstil. Jag tyckte att det kunde vara roligt att inte alltid göra söta julsaker utan även prova göra lite tuffare… Vet inte riktigt om jag lyckades, men jag har försökt i alla fall =)

Stommen till boxen finns att köpa i Scrap-Ateljéns webshop och finns i olika storlekar, det här är mellanstorleken. Stommen är först inklädd i aluminiumtape och sedan har jag klätt in den med reprints snygga papper. Även den snygga tagen kommer från Reprint. Sedan har jag dekorerat med några metalldekorationer, en egengjord metallblomma och pärlband.

Metallblomman är färgad med GlimmerMist-färgen Burnt red.

Och sist men inte minst, baksidan…

Kram ztina

4 responses to “God Jul box

Kommentera

