I ett hus…

Det här lilla huset gjorde jag till Vilda Stamps som mitt andra Gäst-Dt alster. Så fort jag såg det fina trästaketet hos Vilda så visste jag att jag ville göra något tredimentionellt av det. Jag har även använt mig av stämpeln två brevlådor. I övrigt har jag dekorerat med några små blommor, en krona till skorsten och ett litet metallhjärta på ytterdörren. På staketet på framsidan av huset har jag klippt bort några brädor för att skapa en öppning. Alltihop är fastlimmat på en bit matta som blev över när vi renoverade sonens rum.

Nu är det dags att gå och lägga sig! Sov gott allesammans!

Kram ztina

3 responses to “I ett hus…

Kommentera

