Batteriholk

Efter att ha varit inne hos Christine/Tyras matte så blev jag mycket inspirerad till att lifta hennes snygga Batteriholk och när Ami sedan utmanade oss i AOS teamet att scrappa temat ”Gammalt blir nytt” så tyckte jag att denna passade mycket bra in! Jag tog en gammal whiskeyförpackning och klädde in den i papper från DCWV:s snygga serie Tattered Time. Längst upp på förpackningen limmade jag på ett extra lock från en glasburk som jag sedan klädde in med aluminiumtjp så att det skulle likna ett riktigt batteri.

Om ni går in på Vilda Stamps blogg idag så visar jag ett litet hus med staket där…

Ha en bra vecka!

Kram ztina

One response to “Batteriholk

Kommentera

