Strike a pose

Som sagt var, jag och metalltape kommer väldigt bra överens just nu! Och efter att ha gjort en hel del altrade grejer i tekniken ville jag gärna testa på att göra en metalllayout. Denna layout var med i Allt om Scraps bilaga i söndags där temat var just metall. Efter att ha färgat in tapen med svart akrylfärg har jag även använt metallic wax och Alcohol Inks för att få fram den rostiga känslan.

Bakom fotot ligger två metalltapesbitar som är präglade i en embossing folder för att få en struktur.

Jag har dekorerat enbart med metallsaker, så som ett rostigt hjärta, kedjor och blommor och blad gjorda av metalltape.

Den lite tuffa rubriken tyckte jag passade perfekt till foton och den tuffare känslan i layouten.

Ha det bäst!

Kram ztina

One response to “Strike a pose

Kommentera

