MetalTapeArt album

Oj, vad jag har ovisat en massa alster här på bloggen, får nog lägga in stöt och försöka visa flera här framöver! Idag blir det att visa ett album som jag klätt in i metall. I albumet har jag satt alla mina stora mallar som inte får plats i min vanliga A4pärm. Eftersom detta album kommer att få resa omkring med mig en del ville jag inte ha en massa utstickande dekorationer som ändå skulle falla av eftersom. Därför gjorde jag så att jag limmade på en massa chipboarddekorationer och klädde sedan in hela albumet med metalltape. På så sätt kommer de nog inte att ramla av i första taget =)

Förutom akrylfärg har jag färgat aluminiumet med metallic wax för att få en rostigare känsla.

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram ztina

7 responses to “MetalTapeArt album

Kommentera

