You´re beautiful

Idag blir det ett kort inlägg, sitter nämligen och småpysslar samtidigt som jag håller på och packar inför en helhelg i Övik på HighCoastScraps STORA scrapträff.

Den här LO:n gjorde jag på NLS scraphelg och hade äran att vinna med den. Det var en kittävling där Mollys hade satt ihop ett jättefint kit.

Två av blommorna är Primablommor och både Gessoblomman och spetsbloman har jag gjort själv. Jag använde mig även av baksidan av Primablommsförpackningen som dekoration. den ligger på det rosa pappret.

Nu ska jag skynda mig tillbaka till packningen!

Ha en trevlig helg allihop, DET SKA JAG!!!

Kram ztina

2 responses to “You´re beautiful

Kommentera

