Lägga där!

Idag blir det till att visa en LO som jag gjort på min lilleman Jonathan. Fotot togs när han istället för att sova i sin egen säng tyckte att han skulle sova i farmors och farfars säng! Det tog bara några sekunder för honom att klättra ut sin säng och klättra upp i deras och sedan la han sig snabbt under täcket. Med ett leende på läpparna sa han -Jona lägga där! (översättning: Jonathan ska ligga där) och sen somnade han nöjt! Min lilla charmunge!

Jag har använt mig av Maja Designs snygga papper och dekorerat med blommor och den underbart snygga klockan från Tim Holtz! Här kommer lite detaljbilder:

Kram ztina

Kommentera

